Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Свещите ми са Denso, по каталог за моя сетъп на 16v (132). Нямам газова, дебитомера не е пипан. Колата я купих Февруари месец, тогава имаше няколко студени дни и ми го прави тоя номер, цяло лято нямах ядове, а сега като се застудя пак почна да напомня. Не съм спешен, ама да видим капацитетите кво ше кажат
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
      Свещите ми са Denso, по каталог за моя сетъп на 16v (132). Нямам газова, дебитомера не е пипан. Колата я купих Февруари месец, тогава имаше няколко студени дни и ми го прави тоя номер, цяло лято нямах ядове, а сега като се застудя пак почна да напомня. Не съм спешен, ама да видим капацитетите кво ше кажат
      Обикновеното Дензо не става за нашите коли. Трябват ти ИК20. И вече наистина си замери датчика за температурата на антифриза (синия) и този за въздуха вътре в дебитомера. Свали моторчето за празен ход и го измии. Като я запалиш студена и ти тресе изключвай една по една дюзите за да видиш дали някоя не ти дава проблем

      Comment


      • Точно IK20 са. Къде е датчика за темп. на антифриза? Как да стане това с дюзите като не държи обороти, а си работи на 4/4 цил.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
          Точно IK20 са. Къде е датчика за темп. на антифриза? Как да стане това с дюзите като не държи обороти, а си работи на 4/4 цил.
          от лявата страна над втори цилиндър имаш един куплунг двойка - едната жица излиза изпод въздуховодите.
          Провери и моторчето за празен ход. и куплунга му. Случва се едната жичка леко да се извади от куплунга щото седи поопъната

          Comment


          • абе и аз го имам тоз проблем от седмица на сам обаче при мен не се налага да достига температура а като я изфорсирам до 2000 об/м и се оправя иначе преди да се оправи държи малко по високи обороти от нормалното 1000 например
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • Първоначално публикувано от realsex Покажи съобщение
              абе и аз го имам тоз проблем от седмица на сам обаче при мен не се налага да достига температура а като я изфорсирам до 2000 об/м и се оправя иначе преди да се оправи държи малко по високи обороти от нормалното 1000 например
              Ами чети по-нагоре и проверявай

              Comment


              • Колеги,и в друга тема писах,но въпроса има нужда от "немедленно решение".Проверете си и си регулирайте свещите!!!.През лятото не се усеща,но сега....
                Крис,при тебе има и много лош ток по инсталацията.Това допълнително усложнява нещата!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • новия салон
                  Attached Files
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • A на този салон ли или този е друг ???
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • Компресията излезе в рамките на 9,5-10. Сега се чопли въпроса, защо бензина спира на 3500 оборота, има си идеален дебит на 3 бара
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                        Компресията излезе в рамките на 9,5-10. Сега се чопли въпроса, защо бензина спира на 3500 оборота, има си идеален дебит на 3 бара
                        А защо реши че е бензина а не искрата? Аз първо от всичко бих си проверил датчиците които управляват впръскването - особенно датчика за оборотите
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • п.п. - хлабав маховик
                          Last edited by Kris; d.m.y г., 16:41.
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                            п.п. - хлабав маховик

                            Хихи, ял см го тоя хуй, само че аз скъсах болтовете Да ти пращам ли съединителя?
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Comment


                            • И как разбра че е хлабав и как се затяга ?
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • Като свалиш капака на маховика, спокойно може да разбереш. Ся се сваля кутия, пък може да стигне и до вадене на двигател.
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X